סטטיסטיקה


שם בפורום: רק הפועל

16427 הודעות, 3207 לייקים


לייקים

# אשכול הודעה לינק מספר לייקים
1 עופר ינאי משמרות המהפכה של אוסישקין תראו מה הבנאדם עשה , לקח קבוצה שלא יכולה לסיים בחלק העליון בליגה לקבוצה שהיא צמרת הכדורסל האירופי , כל המחרימים למיניהם צריכים להתבייש אני מצטער 15
2 הפסקת איחולי השואה למכבי מועצת הפועלים ביום שבת השביעי לאוקטובר הארור האוהדים של מכבי עברו שואה (כמו גם שלנו , של חיפה , של באר שבע , ביתר ועוד ) מאוד יצרום לי לשמוע את השורה הזו אחרי שנחזור לליגה ובאמת שלדעתי כדאי להפסיק עם זה 10
3 הפועל מול נתניה. מוצ"ש 20:00 מועצת הפועלים אפשר להגיד שדיי צורם לי לראות את ההודעות פה על אייבינדר ? (כל הכינויים של גופה קרובה וכו') גם אם הוא לא מספיק טוב(והוא לא ) עדיין הוא בבנאדם ומגיע לו כבוד בסיסי 9
4 חצי גמר מול ירושלים משמרות המהפכה של אוסישקין ואני מציע לכלל האוהדים פה לנסות לקחת את הדברים יותר באיזי , בסוף זו עונה של היסטוריה בלי קשר למה יקרה בהמשך ובהתמודדות נגד ירושלים , פשוט תהנו מהרגע ותתעלמו מכל רעשי הרקע של האולטראס והמחירים המעט גב... 9
5 גביע ווינר 24/25 משמרות המהפכה של אוסישקין ... אז אתה שמח שהקבוצה שלך הפסידה ורוצה שהיא לא תתקדם מקצועית בעצם ? אחלה אוהד אבל למי יש כוח אחריי הפסד כזה 8
6 קריאה לאיחוי הקרע משמרות המהפכה של אוסישקין אתם מבינים כמה זה מגוחך כל הדיון הזה וכל הספקנות הבלתי נגמרת בעופר בגלל פאקינג אולם כדורסל של 4 קירות ? תראו את המצב בכדורגל הקבוצה כבר חולמת לקחת דרבי מסריח 14 שנים והספירה לא נגמרת אז עד שיש לנו מש... 8
7 עופר ינאי משמרות המהפכה של אוסישקין אני לא מבין איך לעזאזל אוהדים של הקבוצה מסוגלים לקלל בעלים שמביא אותנו משחק אחד מאליפות אירופה , הזויי 8
8 עופר ינאי משמרות המהפכה של אוסישקין הבנאדם הזה זה הדבר הכי טוב שקרה ויקרה להפועל מאז ומעולם לדעתי , לא ברור איך הוא כל כך שנויי במחלוקת בחלק מהקהל אבל אני אגיד את זה ככה , מצידי שישאר פה לכל החיים גם אם זה אומר שהאולטראס לא חוזרים אף פ... 8
9 עונת המלפפונים -הפועל 23/24 מועצת הפועלים זו החתמה ברמה שיכולנו לחלום בתקופת הניסנובים (אם באמת יחתום) אין תלונות 8
10 להסיר את הכפפות - אולטראס הפועל משמרות המהפכה של אוסישקין אני רוצה שהם ילכו הם מביכים בזמן שכל אוהדי הקבוצות האחרות שרים "מחזירים את כולם הביתה " כמו שצריך להיות ומתעסקים במה שחשוב באמת הם ממשיכים עם הקריאות המביכות האלה על פאקינג אולם כדורסל אחר , פייר אני... 8