סטטיסטיקה


שם האשכול: יום שלישי 23.06 גמר משחק 4

נפתח על ידי תעיף ליציע ב-21/06/26 בפורום משמרות המהפכה של אוסישקין

פעילות באשכול

פעילות באשכול, הגדלה

המשתמשים הפעילים באשכול

# שם בפורום מספר הודעות לייקים
1 גביזון 55 18
2 רווי 58 2
3 Red_man 38 7
4 רק הפועל 32 9
5 KingAlpaca 35 3
6 RedDrifter 29 10
7 Nsumbo 20 5
8 Niro 16 8
9 מילפורד 18 11
10 shaharot 8 11

לייקים

# שם בפורום הודעה לינק מספר לייקים
1 גביזון מוזר, פופחרא אמרה אחרי המשחק השלישי בדיוק אחרי שעופר אמר לאיטודיס שיפסיק את ה"ראיון" איתה (עיתוי מדהים, כך יצא) שאוטורו מסרב לשחק, כל הקבוצה שונאת אותו וכל הפועל בחרא, והיום יומיים אחרי זה אוטורו עול... 13
2 shaharot ... האישה קבעה לי חתונה על משחק מספר 1 לכן מחר, שבוע אחרי בדיוק היא באה איתי (ועם אחיין שלי) פעם ראשונה למשחק של הפועל סל 10
3 קובי יום שלישי 23.06 גמר משחק 4 כולם לבוא ! אסור שישאר כיסא אחד מיותם ! ממלאים עד אפס מקום את האולם ! מעודדים בלי הפסקה ! יאללה הפועל ! :hapoel: :hapoel: :hapoel: 8
4 רק הפועל ... לא חושב שזה עצןב , בסוף יגיעו בערך 9 מחר לדעתי וגם אם קצת פחות זו כמות.מצויינת , לא צריך לתת לתקשורת להרוס , תציד אפשר לגדול ואם אכן הקבוצה תגיע להישגים בטווח הקרוב או הקרוב רחוק זה יבוא ליידי ביטו... 4
5 ramig76 ... הבאתי את הבנים הקטנים שלי, שכל אחד יעשה מעשה ונראה למחרימים שיש לנו הווה ועתיד גם בלעדיהם! 4
6 Nsumbo בני זונות האולטראס בני זונות הצוות המקצועי בן זונה איטודיס שלא מצליח לעשות כלום בני זונות כל היהירים האלה שבכל יתרון של 2 מרגישים שזה קל ומעיפים שלשה במקום להיות בפלוס 8 בן זונה וויינרייט על היהי... 4
7 gershon :brokenheart: לב שבור. זה מה שנשאר לי. 4
8 פומפה ... לא משנה מה המועדון הזה יעשה תמיד יהיו תלונות. גם אם יעבור בית בית ויוודא בפייסבוק,אינסטגרם, היסטוריית רכישה מלאן ובמשרד הפנים שמדובר באוהד הפועל ויחלק כרטיסים בחינם יהיו טענות. פעם זה החולצה, פעם... 4
9 adom4 אוטורו נרשם במקום מוטלי 3
10 ארדיטי ... מדהים כמה מבאס את האולטראס לגלות שהפועל ממשיכה קדימה וממלאת את האולם גם בלעדיהם, לא מתגעגעים. 3