פעילות באשכול
פעילות באשכול, הגדלה
המשתמשים הפעילים באשכול
| # | שם בפורום | מספר הודעות | לייקים |
|---|---|---|---|
| 1 | פרימו לוי | 66 | 34 |
| 2 | רק הפועל | 65 | 6 |
| 3 | Red_man | 56 | 18 |
| 4 | KingAlpaca | 48 | 12 |
| 5 | Red Wolf | 31 | 10 |
| 6 | Xavi | 26 | 15 |
| 7 | Niro | 21 | 11 |
| 8 | הוקיץ' | 8 | 24 |
| 9 | איש גדול | 21 | 9 |
| 10 | גביזון | 17 | 13 |
לייקים
| # | שם בפורום | הודעה | לינק | מספר לייקים |
|---|---|---|---|---|
| 1 | הוקיץ' | ... כן, פיני גרשון לא המציא את זה. מכביסטים אומרים את זה לאנשי הפועל כבר 50 שנה פחות יותר. הם אשכרה אומרים את הדברים האלה מילה במילה בסדרה התיעודית "האגרוף". אז מה אם ארואסטי תקף את לארגי כדי ששניהם יו... | 12 | |
| 2 | בני12 | ... כמו ב-15 במאי 2010, באים לאמר תודה | 10 | |
| 3 | מילפורד | ... מגיעה. | 8 | |
| 4 | Niro | אשתו של מילפורד חייבת לבוא למשחק 4 | 7 | |
| 5 | אוהד כורסא | ... אתם מבינים שיש פה עובד מועדון שצרח על שופטים אבל חוסר הקלאס הוא של ינאי? פרופוגנדה על סטרואידים. | 7 | |
| 6 | איש גדול | ... אין פה זלזול באמת? אוטורו לא משחק היום כי הוא לא התאמן חודשיים ובעודף במשקל. כאילו מבחינתו העונה נגמרה לפניי חודשיים וגם המועדון לא דאג לזה שהחוצפן הזה ישאר בכושר. הזלזול מול העיניים , אפילו לא ... | 5 | |
| 7 | הוקיץ' | ... בדיוק! הבן אדם יושב ומקבל כסף מערוץ בבעלות אחת הקבוצות ואז מרצה לנו על קלאסה. איך הוא לא מתבייש? | 5 | |
| 8 | גביזון | עופר שלח: גם נצחונות לא קונים קלאסה. יא בן אלף אבל בנק לשופטים קונה משחקים Sent from my 22101320G using Tapatalk | 5 | |
| 9 | ארדיטי | ... אם אתה מעדיף שעופר ילך הבייתה והאולטראס יחזרו ליציע, אתה שונא את הפועל לא רק את עופר. | 5 | |
| 10 | MichaelWright | כאוהד ותיק של הפועל, אני אשמח אם האולטראס לא יחזרו לעולם. בלי שום קשר לעופר. רוצה לקחת את הילדים שלי למשחקים בעתיד בלי שיצטרכו לשמוע שירי שואה. | 4 |
