סטטיסטיקה


שם האשכול: הפועל מארחת את ירושלים. מוצ"ש 19:05

נפתח על ידי 7even ב-01/01/26 בפורום משמרות המהפכה של אוסישקין

פעילות באשכול

פעילות באשכול, הגדלה

המשתמשים הפעילים באשכול

# שם בפורום מספר הודעות לייקים
1 KingAlpaca 23 3
2 גביזון 20 4
3 רק הפועל 22 0
4 הוקיץ' 7 13
5 Niro 12 4
6 shaharot 5 9
7 יהלום14אדום 7 5
8 עד המ!!ת הפועל 10 2
9 Red_man 10 3
10 יותם שירן הלא מקורי 8 1

לייקים

# שם בפורום הודעה לינק מספר לייקים
1 shaharot אגב יצא מיני מנוי ירושלים + דובאי ב200-225 שקל מחיר פצצה מי שבוחר לא לבוא תמיד ימצא סיבה למה לא. מחיר זה בטוח לא הסיבה 7
2 הוקיץ' אנחנו חייבים לנצח. לא יכול לסבול עוד הפסד לגמד המשופם וליונתן אלון הבכיין הבלתי נלאה. ובעיקר לא יכול לספוג עוד הפסד בשבוע המזעזע הזה. 6
3 יהלום14אדום בשולי המשחק, מי שאחראי לכך שבאולם 10, אולם מסומן שמנוי בו עולה לא מעט, היו כמה עשרות אוהדי י"ם, שיילך לאלף עזאזל. בושה וחרפה. 5
4 Nati מזל שטמטום זו לא מחלה כואבת 4
5 הוקיץ' כל כך הרבה דברים היו רעים במשחק הזה, ובראש ובראשונה הכושר האישי של כמעט כולם. בראיינט מאבד בלי סוף, מוטלי לא מצליח לסיים לייאפים פשוטים, בלייקני ומדר נראים כאילו כל סל שלהם זה נס, גינת גם. נורא. בסוף... 4
6 גביזון אנחנו לא ננצח פה גם אן נהיה ב10 רמות. השופטים באו נחושים בכל פרט ופרט. Sent from my 22101320G using Tapatalk 3
7 רווי ... איזה מאוס אתה. 3
8 Xavi ... וזה 100 אחוז על איטודיס לעשות בדיוק את זה והוא ימדד בסוף במידת ההצלחה שלו להוציא את הקבוצה מהמיני משבר הזה. 2
9 איש גדול על הנייר הזרים הכי חזקים מבחן גדול להפועל ובעיקר להגנה של הפועל במשחק גדול בלי מלקולם ואיש. 2
10 קפטן ג'ק הכתובת הייתה על הקיר (וגם כתבתי פה אחרי ההפסד לז'לגריס שנפסיד למגדל ושמסתמן משבר בפתח). זה אכן משבר. כמה שחקנים משחקים מתחת לרמה שלהם (בלייקני, אוטורו, מוטלי, תומר, ובמידה מוימת גם ג'ונס וברייאנט), ... 2