סטטיסטיקה


שם האשכול: מול עפולה בדרייב אין, מוצ"ש 19:20

נפתח על ידי 7even ב-31/10/24 בפורום משמרות המהפכה של אוסישקין

פעילות באשכול

פעילות באשכול, הגדלה

המשתמשים הפעילים באשכול

# שם בפורום מספר הודעות לייקים
1 רק הפועל 29 0
2 גביזון 25 4
3 רווי 20 3
4 KingAlpaca 13 2
5 בני12 7 4
6 7even 8 3
7 מילפורד 8 2
8 Xavi 8 0
9 ההוא שאמרו לו 6 3
10 ranjef 5 4

לייקים

# שם בפורום הודעה לינק מספר לייקים
1 בני12 ... איך בדיוק שתי קבוצות יכולות לסיים את הסיבוב הראשון עם אפס הפסדים 3
2 ranjef אם רגלנד הורג מישהו - אני יכול להבין אותו 2
3 gershon ... איזה יאוש 2
4 גביזון הוא הרכז עושה המשחק הכי טוב בקבוצה בפער. Sent from my 22101320G using Tapatalk 2
5 Nati ... מת על הקבוצה של השנתיים האחרונות. אבל אם תחזור לאשכולות של המשחקים בשנתיים האלו,תראה את אותם תגובות של המשחקים של העונה הזאת. 2
6 רווי טוב יש אווירה שפוסטר השאיר את פתיחת העונה המזעזעת שלו מאוחריו, הוא טוב כבר בכמה משחקים אחרונים. 2
7 7even נראה שאם לא מסיימים פה 20 הפרש במחצית כולם בלחץ. קבוצה טובה באמת המשחק כזה לא צריכה יותר מפוש אחרת של 4-5 דקות כדי לסגור משחק וזה בדיוק מה שהיה. תתרגלו, זה יקרה עוד הרבה. וגן, צריך לשפר את קבל... 1
8 gershon ... מי זה מוטלי 1
9 בני12 ... הפועל בשנה שעברה היתה פותחת משחקים במינוס עשר 1
10 7even ... אין ספק שלקח מחצית שלמה כדי להתאפס התקפית. 1