סטטיסטיקה


שם האשכול: הפועל בב"ש 20:15

נפתח על ידי 7even ב-10/04/22 בפורום מועצת הפועלים

פעילות באשכול

פעילות באשכול, הגדלה

המשתמשים הפעילים באשכול

# שם בפורום מספר הודעות לייקים
1 Chegi 23 3
2 הוקיץ' 21 7
3 רדפוקס 21 4
4 redrony 12 3
5 DJSavta 10 1
6 רק הפועל 8 0
7 Xavi 8 0
8 dino 7 1
9 ofri 6 0
10 Yalla Hapoel 6 0

לייקים

# שם בפורום הודעה לינק מספר לייקים
1 הוקיץ' ... אין לו מושג איפה הוא נמצא. הוא חושב שהוא משדר את מונדיאל 82. 4
2 Chegi ליבוביץ במחצית גרועה ביותר. פראיירים, יכולנו להוביל סיימנו בפיגור. רק שלא יגמר להם האוויר דקה 60 3
3 shaolin232 פשוט מתסכל, משחק טוב שלנו, ראשונים לכל כדור, נלחמים, משחקים חכם, רק אין כל כך מזל מול השער...ובסוף מביאים לנו כאלה גולים מביכים, ככה זה להיות אוהד הפועל, אין צדק. אבל ההגנה בסוף של ורד על חטואל, ב... 3
4 רדפוקס אם ינקוביץ' וגניס היו על הספסל (יודע שהראשון מוצהב והשני עם הנוער) אז אולי היה אפשר לסיים את המשחק בניצחון. להכניס את ורד, תומר ואייזן זה פשוט לוותר על החזקת כדור והתקפה - ואני לא בא בטענות לקובי, ה... 2
5 modag כל כך מגיע לנו השער הזה ענק פלומיין חרא על באר שבע ויאללה הפועל 2
6 redrony אני די בטוח שארבל חושב שהאדומים זה הפועל 1
7 redrony אגב, לא שהם באותו תפקיד, אבל פלומין לעומת רוסה זה עולם אחר. בהבנת המשחק, בנגיעה בכדור 1
8 רדפוקס לפחות בשתי רמות מעל באר שבע, לא מסוגלים לגלגל את הכדור לרשת. דקה 60 ניפול מהרגליים עם הלחץ הזה שאנחנו עושים אבל אין ברירה, נקווה שעד אז נצליח להבקיע לפחות. 1
9 רדפוקס עצוב שהכלים שיש לנו בספסל זה אייזן, עידן ורד ויואב תומר. ברגע שהם מחליפים שחקנים שמשחקים טוב אנחנו בבעיה כי הם שלושה נגרים רכים ממעלה ראשונה. 1
10 redrony ... בדיוק מה שבאתי לכתוב. כאילו נותן למשחק לזרום אבל מפספס פאולים ושחקנים נופלים והוא קילומטר מהכדור הוא שורק בלי לראות מגע אגב, גם לא ראה פאול ברור של אליאס בצד שמאל 1