פעילות באשכול
פעילות באשכול, הגדלה
המשתמשים הפעילים באשכול
| # | שם בפורום | מספר הודעות | לייקים |
|---|---|---|---|
| 1 | teknoboy | 199 | 34 |
| 2 | its-sick | 72 | 3 |
| 3 | סומך | 22 | 1 |
| 4 | יהלום14אדום | 17 | 0 |
| 5 | Gaudi | 14 | 1 |
| 6 | Red Wolf | 14 | 0 |
| 7 | עד המ!!ת הפועל | 12 | 1 |
| 8 | עובדיה | 11 | 0 |
| 9 | Kyahs | 10 | 0 |
| 10 | לירון האדום | 9 | 2 |
לייקים
| # | שם בפורום | הודעה | לינק | מספר לייקים |
|---|---|---|---|---|
| 1 | teknoboy | ... מזעזע, התכוונת. | 3 | |
| 2 | teknoboy | ... למה להגיד סתם עכשיו תמצא לי ניסוח נורמלי ולא ממוגדר בעברית לדברים שנוספו מתחת לתמונת פרופיל | 2 | |
| 3 | teknoboy | איפסתי את העוגיות. אולי זה יעזור. סליחה מכל מי שהתנתק לו. | 2 | |
| 4 | teknoboy | ... רק מזכיר ששני הנושאים ידועים, אבל לא קלים לטיפול כמו חלק מהדברים האחרים. לאט לאט. | 1 | |
| 5 | teknoboy | ... אתה מוזמן להציע את זה למפתחי phpBB :rose: | 1 | |
| 6 | teknoboy | ... תנסה להחליף באחד המחשבים את הDNS בהגדרות של הכרטיס רשת ל- 8.8.8.8 זה קצת לונג שוט, אבל יש סיכוי שאחרי זה (ואחרי מחיקת קוקיות ורענון) יסתדר לך. | 1 | |
| 7 | its-sick | לפתע נעלמה לה האופציה לפתוח הודעה מוסתרת של נודניק | 1 | |
| 8 | Gaudi | כשאני עושה לייק זה מעביר אותי עמוד שרשום you have liked this post ומחזיר חזרה, לא ידידותי מי יודע מה :? | 1 | |
| 9 | teknoboy | its-sick על מה לחצת כדי לקבל את הפופ-אפ הזה? כשאני לוחץ על "סמן נושאים כנקראו" במסך של מועצת הפועלים אני מקבל פופ-אפ אחר (The topics from this forum have been marked as read), והנושאים אכן מסומני... | 1 | |
| 10 | benaim | ציון 3 | 1 |
