סטטיסטיקה


שם האשכול: פידבק על הגרסה החדשה

נפתח על ידי teknoboy ב-13/11/20 בפורום המועצה על שם וולטון סילבה הקדוש

פעילות באשכול

פעילות באשכול, הגדלה

המשתמשים הפעילים באשכול

# שם בפורום מספר הודעות לייקים
1 teknoboy 199 34
2 its-sick 72 3
3 סומך 22 1
4 יהלום14אדום 17 0
5 Gaudi 14 1
6 Red Wolf 14 0
7 עד המ!!ת הפועל 12 1
8 עובדיה 11 0
9 Kyahs 10 0
10 לירון האדום 9 2

לייקים

# שם בפורום הודעה לינק מספר לייקים
1 teknoboy ... מזעזע, התכוונת. 3
2 teknoboy ... למה להגיד סתם עכשיו תמצא לי ניסוח נורמלי ולא ממוגדר בעברית לדברים שנוספו מתחת לתמונת פרופיל 2
3 teknoboy איפסתי את העוגיות. אולי זה יעזור. סליחה מכל מי שהתנתק לו. 2
4 teknoboy ... רק מזכיר ששני הנושאים ידועים, אבל לא קלים לטיפול כמו חלק מהדברים האחרים. לאט לאט. 1
5 teknoboy ... אתה מוזמן להציע את זה למפתחי phpBB :rose: 1
6 teknoboy ... תנסה להחליף באחד המחשבים את הDNS בהגדרות של הכרטיס רשת ל- 8.8.8.8 זה קצת לונג שוט, אבל יש סיכוי שאחרי זה (ואחרי מחיקת קוקיות ורענון) יסתדר לך. 1
7 its-sick לפתע נעלמה לה האופציה לפתוח הודעה מוסתרת של נודניק 1
8 Gaudi כשאני עושה לייק זה מעביר אותי עמוד שרשום you have liked this post ומחזיר חזרה, לא ידידותי מי יודע מה :? 1
9 teknoboy its-sick על מה לחצת כדי לקבל את הפופ-אפ הזה? כשאני לוחץ על "סמן נושאים כנקראו" במסך של מועצת הפועלים אני מקבל פופ-אפ אחר (The topics from this forum have been marked as read), והנושאים אכן מסומני... 1
10 benaim ציון 3 1