סטטיסטיקה


שם האשכול: דרבי חוץ - שבת ב21:00

נפתח על ידי עמי נאווי ב-16/03/21 בפורום מועצת הפועלים

פעילות באשכול

פעילות באשכול, הגדלה

המשתמשים הפעילים באשכול

# שם בפורום מספר הודעות לייקים
1 OrCohen 19 1
2 ההוא שאמרו לו 18 2
3 Yalla Hapoel 17 1
4 אדום נחמד 14 1
5 אדום 12 1
6 לאפה בחינם 9 2
7 לירון האדום 9 2
8 redrony 8 0
9 הוקיץ' 7 5
10 נייט 6 0

לייקים

# שם בפורום הודעה לינק מספר לייקים
1 Nati ... אם הפועל היו מקבלים את הפנדל הזה. לא היינו מקבלים את הגול המגניב של אלטמן. 2
2 Chegi ... בדיוק, אם לא הוא המצב לא נוצר בכלל, כל שחקן אחר היה מעיף קדימה לאגף או מאבד 2
3 הוקיץ' כולם גדולים בגול הזה, אבל לידור כהן. וואו. 2
4 אונישנקו דרבי מעודד אחרי כמה כאלו שלא היינו פקטור. מחצית ראשונה הייתה נהדרת, לא רק בגלל הגול, אלא גם בגלל איך ששיחקנו ועמדנו על המגרש. הגול שלהם שינה את התמונה ולדעתי היה לא חוקי. הרי בוודאות היה מגע כל... 2
5 Nivik מי היה מאמין שיגמר תיקו 1-1, כשהגול של הפועל מגיע ממהלך כדורגל יפה והגול של מכבי דרדל'ה מטונף. כל הכבוד לכל השחקנים היום! 1
6 טכנית לארז פששש איזה ג'נטלמנים. "סיכום שקט". איזה קלאס. הכל נעשה בשקט ובקלאס. זה לא סתם סיכום כמו שמכבי פתח תקווה עושה, זה סיכום שקט של ג'נטלמנים. 1
7 Charmander כל פעם מחדש מדהים אותי לראות איך כשהם לא מנצחים הם מאשימים את הקבוצה היריבה שלא נתנה להם לנצח. 1
8 Nivik לידור כהן שחקן שחקן. איזה פירפור ענק של 3 שחקנים לפני המסירה לאליאס בגול, ואין שידור חוזר אחד של המהלך הזה. 1
9 אייבר דה-בונלס מדהים אותי איך עכשיו מדברים על העבירה של פשיץ בלי אפילו להזכיר את הניסון בעיטה של דור פרץ על שטקוס 1
10 Scofield ... פתחו את המתווה ל5,000. מה ציפית? שישארו בחוץ עד שיאשרו 30,000? זה מספר הגיוני במיוחד כשרק לפני שבוע החזירו פעם ראשונה קהל, עם הזמן זה יגדל. אין סיבה להמשיך להפגין בחוץ במיוחד כשהם כן נכנסים במקום ... 1