פעילות באשכול
פעילות באשכול, הגדלה
המשתמשים הפעילים באשכול
| # | שם בפורום | מספר הודעות | לייקים |
|---|---|---|---|
| 1 | סימרוטיץ' סבסטיאן | 3 | 1 |
| 2 | בעל(ת) האוב | 1 | 1 |
| 3 | 7even | 1 | 0 |
| 4 | bambo_leo | 1 | 0 |
| 5 | תתאבד כבר | 1 | 1 |
| 6 | קפבלנקה | 1 | 0 |
| 7 | RedDrifter | 1 | 0 |
| 8 | its-sick | 1 | 0 |
| 9 | Rak-Hapoel | 1 | 0 |
לייקים
| # | שם בפורום | הודעה | לינק | מספר לייקים |
|---|---|---|---|---|
| 1 | תתאבד כבר | ביום שהתחילו עם "אם לא היום אז בקרוב" הכל קרס | 1 | |
| 2 | בעל(ת) האוב | ומה עם "כדי להיות אוהד של הפועל צריך להיות מטומטם וגם טמבל, מטומטם וגם טמבל, ונרקומן, ונרקומן, ונרקומן..." :sh-grin: איך אהבתי את זה. הייתי שר את זה בהתלהבות אקסטטית. להחזיר ומהר! | 1 | |
| 3 | סימרוטיץ' סבסטיאן | בכל העולם שואלים כולם: ולך תמיד נזכיר, תמיד יש כאלה שצועקים "שמה?!" ממתי?! | 1 |
