פעילות באשכול
פעילות באשכול, הגדלה
המשתמשים הפעילים באשכול
| # | שם בפורום | מספר הודעות | לייקים |
|---|---|---|---|
| 1 | האדום הצורר | 7 | 3 |
| 2 | תתאבד כבר | 5 | 2 |
| 3 | D&3 | 4 | 2 |
| 4 | its-sick | 4 | 1 |
| 5 | בני12 | 3 | 0 |
| 6 | teknoboy | 3 | 0 |
| 7 | Gur | 2 | 0 |
| 8 | joshsoos | 2 | 1 |
| 9 | Pumba | 2 | 0 |
| 10 | סומך | 1 | 0 |
לייקים
| # | שם בפורום | הודעה | לינק | מספר לייקים |
|---|---|---|---|---|
| 1 | האדום הצורר | שוחררתי, תחת טענה של טעות טכנית. זאת הייתה טעות טכנית כמו שהמעבר ליד אליהו היה בשביל השיפוץ של הדרייב אין. | 2 | |
| 2 | D&3 | ... כולנו מפסידים | 2 | |
| 3 | תתאבד כבר | שיבדל"א זה העונש שלו. הלאה זוכרים שהדבר הזה התרחש, אי אז? [לינק] | 1 | |
| 4 | תתאבד כבר | יותר ממך אפילו? | 1 | |
| 5 | joshsoos | ... מתקשה לראות איך הצחנה הזו, שהתעלל כאן במשתמשים והביא לעזיבת לא מעט מהם, הוא איזה דובי חמודי מחוץ למסך | 1 | |
| 6 | תא מרבוטא | ... וחבל שנסגר. פועלים באדום היה פורום מאד חיובי. | 1 | |
| 7 | its-sick | :rofl: | 1 | |
| 8 | האדום הצורר | ... האמת שאני חושב עליו כמעט כל יום. | 1 |
