סטטיסטיקה


שם האשכול: הוגליתי לקנסו דחוף לנצח

נפתח על ידי האדום הצורר ב-23/05/26 בפורום קנסו דחוף ע"ש עומר חרמש

פעילות באשכול

פעילות באשכול, הגדלה

המשתמשים הפעילים באשכול

# שם בפורום מספר הודעות לייקים
1 האדום הצורר 7 3
2 תתאבד כבר 5 2
3 D&3 4 2
4 its-sick 4 1
5 בני12 3 0
6 teknoboy 3 0
7 Gur 2 0
8 joshsoos 2 1
9 Pumba 2 0
10 סומך 1 0

לייקים

# שם בפורום הודעה לינק מספר לייקים
1 האדום הצורר שוחררתי, תחת טענה של טעות טכנית. זאת הייתה טעות טכנית כמו שהמעבר ליד אליהו היה בשביל השיפוץ של הדרייב אין. 2
2 D&3 ... כולנו מפסידים 2
3 תתאבד כבר שיבדל"א זה העונש שלו. הלאה זוכרים שהדבר הזה התרחש, אי אז? [לינק] 1
4 תתאבד כבר יותר ממך אפילו? 1
5 joshsoos ... מתקשה לראות איך הצחנה הזו, שהתעלל כאן במשתמשים והביא לעזיבת לא מעט מהם, הוא איזה דובי חמודי מחוץ למסך 1
6 תא מרבוטא ... וחבל שנסגר. פועלים באדום היה פורום מאד חיובי. 1
7 its-sick :rofl: 1
8 האדום הצורר ... האמת שאני חושב עליו כמעט כל יום. 1