פעילות באשכול
פעילות באשכול, הגדלה
המשתמשים הפעילים באשכול
| # | שם בפורום | מספר הודעות | לייקים |
|---|---|---|---|
| 1 | פרימו לוי | 22 | 6 |
| 2 | יהלום14אדום | 16 | 1 |
| 3 | גביזון | 15 | 1 |
| 4 | 7even | 11 | 7 |
| 5 | KingAlpaca | 11 | 0 |
| 6 | Adom_Adom | 9 | 0 |
| 7 | הוקיץ' | 7 | 5 |
| 8 | ואן גוך | 8 | 3 |
| 9 | redead | 8 | 2 |
| 10 | איש גדול | 7 | 3 |
לייקים
| # | שם בפורום | הודעה | לינק | מספר לייקים |
|---|---|---|---|---|
| 1 | purvis short | לא ציפיתי לנצח את ריאל, שהיא כרגע הקבוצה הכי טובה ביורוליג. הם בכושר מצוין וממש לא דומים לקבוצה שפגשנו בסיבוב הקודם (ההפסד ההוא הרבה יותר מעצבן). אבל: זה כבר מבני אצל הפועל של איטודיס. גישה תבוסתנית... | 4 | |
| 2 | בני12 | ... פאנה זה העיוות הכי זוועתי שראיתי לפאו אפילו פנא פחות צורם לעין | 3 | |
| 3 | its-sick | שיבוא כבר מחר, אין לי סבלנות. | 3 | |
| 4 | הוקיץ' | אני מצטער, אנחנו לא באזור של המשחק הזה. אנחנו נראים כמו שאנחנו תמיד נראים מול קבוצות גדולות, פיזיות ואתלטיות - לא מצליחים להתמודד עם האגרסיביות שלהם בהגנה, ובהתקפה הולכים לזריקות קשות כי הם מצליחים ... | 3 | |
| 5 | בני12 | ... יותם שירן הלמלמ בטוח יגיב בפרופורציה הראויה במקרה כזה | 3 | |
| 6 | פרימו לוי | אין שום סיבה הגיונית שמיציץ שוב ושוב משחק 10 דקות ברצף. למה זה טוב שיפוט על הפרצוף | 3 | |
| 7 | 7even | ... אפשר גם לנסות את הקטע הזה של שחקן שמחרב את המשחק, יוצא. הרי בשביל זה יש סגל רחב. | 2 | |
| 8 | adom4 | עופר שלח בלתי נסבל | 2 | |
| 9 | פרימו לוי | למה אנחנו תמיד מקבלים את צמד השדרים "האובייקטיביים" הנאלחים האלה טפי | 2 | |
| 10 | איש גדול | היציאה מפסקי זמן זה הזרקור לכמה איטודיס מאמן פח. לא זכור לא מתי ראיתי את הפועל יוצאים לתרגיל מסודר אחרי פסק זמן. זה כאילו הוא לוקח פסק זמן רק לבחור מי יהיה הפעם זה שיקח את הכדור וילך ראש בקיר | 2 |
