פעילות באשכול
פעילות באשכול, הגדלה
המשתמשים הפעילים באשכול
| # | שם בפורום | מספר הודעות | לייקים |
|---|---|---|---|
| 1 | Red Wolf | 16 | 2 |
| 2 | Mendelson | 11 | 9 |
| 3 | DJSavta | 14 | 2 |
| 4 | Niro | 10 | 6 |
| 5 | ההוא שאמרו לו | 12 | 3 |
| 6 | Xavi | 11 | 0 |
| 7 | REDGTS | 8 | 3 |
| 8 | Red_man | 7 | 1 |
| 9 | רווי | 7 | 0 |
| 10 | אנחנו בתהליך | 4 | 1 |
לייקים
| # | שם בפורום | הודעה | לינק | מספר לייקים |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Mendelson | מרגיש שמשחקים בלי 10, וזה נראה ככה. אלקוקין מדי פעם עושה הבלחות של מישהו שיודע לטפל בכדור, אבל הוא מאוד מאחורה ובגלל זה גם לואיזו כמעט ולא מקבל כדורים. אלטמן במשחק טוב, אבל לא תכליתי. ואל ים במחצי... | 4 | |
| 2 | D&3 | ... הוא לקח לך כסף לאוכל בקפיטריה בכיתה ד ולא החזיר שיש לך כזה ביף איתו? | 3 | |
| 3 | gsh | אל ים פותח, מטריד מאוד. | 2 | |
| 4 | Mendelson | ושיזדיינו עם ה- VAR שלהם. כמה נחמד זה להבקיע ולא להתחיל להסתכל מסביב, לחכות 2-3 דקות שיואילו בטובם לקבוע שבדרך למגרש בצהריים לואיזו לא עצר ונתן זכות קדימה להולך רגל במעבר חציה. | 2 | |
| 5 | Niro | המשחק הזה זה הכי הפועל חזרה שהיה השנה בינתיים. יש לנו קבוצה ומערכת בריאה השנה, לא משנה איך העונה תיגמר. | 2 | |
| 6 | Niro | חגיגה של וואליד עם הצלחת בטדי | 2 | |
| 7 | Mendelson | הלך עם שתי רגליים, זה האמ-אמא של הצהוב. | 1 | |
| 8 | Nati | שלוש הקבוצות האחרונות(פ״ת ריינה ואשדוד)הגיעו למקדש,חשבו שידפקו את הפועל אם ייתנו להם לפתוח את המשחק לכיוון שער 5,שלושתן הלכו הביתה עם שק של כדורים. | 1 | |
| 9 | ההוא שאמרו לו | ... הכל מוכן לקראת קמפיין השופטים עוזרים להפועל לטדי והדרבי | 1 | |
| 10 | Niro | תומר לוי יא שמן שהבן שלך יקרע צולבת עובד חזק על הנרטיב הבטטה | 1 |
