סטטיסטיקה


שם האשכול: הפועל תל אביב נגד מ.ס. אשדוד - 25/12 20:0

נפתח על ידי gershon ב-25/12/25 בפורום מועצת הפועלים

פעילות באשכול

פעילות באשכול, הגדלה

המשתמשים הפעילים באשכול

# שם בפורום מספר הודעות לייקים
1 Red Wolf 16 2
2 Mendelson 11 9
3 DJSavta 14 2
4 Niro 10 6
5 ההוא שאמרו לו 12 3
6 Xavi 11 0
7 REDGTS 8 3
8 Red_man 7 1
9 רווי 7 0
10 אנחנו בתהליך 4 1

לייקים

# שם בפורום הודעה לינק מספר לייקים
1 Mendelson מרגיש שמשחקים בלי 10, וזה נראה ככה. אלקוקין מדי פעם עושה הבלחות של מישהו שיודע לטפל בכדור, אבל הוא מאוד מאחורה ובגלל זה גם לואיזו כמעט ולא מקבל כדורים. אלטמן במשחק טוב, אבל לא תכליתי. ואל ים במחצי... 4
2 D&3 ... הוא לקח לך כסף לאוכל בקפיטריה בכיתה ד ולא החזיר שיש לך כזה ביף איתו? 3
3 gsh אל ים פותח, מטריד מאוד. 2
4 Mendelson ושיזדיינו עם ה- VAR שלהם. כמה נחמד זה להבקיע ולא להתחיל להסתכל מסביב, לחכות 2-3 דקות שיואילו בטובם לקבוע שבדרך למגרש בצהריים לואיזו לא עצר ונתן זכות קדימה להולך רגל במעבר חציה. 2
5 Niro המשחק הזה זה הכי הפועל חזרה שהיה השנה בינתיים. יש לנו קבוצה ומערכת בריאה השנה, לא משנה איך העונה תיגמר. 2
6 Niro חגיגה של וואליד עם הצלחת בטדי 2
7 Mendelson הלך עם שתי רגליים, זה האמ-אמא של הצהוב. 1
8 Nati שלוש הקבוצות האחרונות(פ״ת ריינה ואשדוד)הגיעו למקדש,חשבו שידפקו את הפועל אם ייתנו להם לפתוח את המשחק לכיוון שער 5,שלושתן הלכו הביתה עם שק של כדורים. 1
9 ההוא שאמרו לו ... הכל מוכן לקראת קמפיין השופטים עוזרים להפועל לטדי והדרבי 1
10 Niro תומר לוי יא שמן שהבן שלך יקרע צולבת עובד חזק על הנרטיב הבטטה 1