סטטיסטיקה


שם האשכול: הפועל תל אביב נגד בני ריינה - 20/12 15:00

נפתח על ידי gershon ב-20/12/25 בפורום מועצת הפועלים

פעילות באשכול

פעילות באשכול, הגדלה

המשתמשים הפעילים באשכול

# שם בפורום מספר הודעות לייקים
1 Mendelson 30 2
2 אנחנו בתהליך 26 1
3 אדום 17 1
4 ספרא טבא 16 3
5 וינסנט 16 1
6 Xavi 13 3
7 דל פיירו 9 1
8 DJSavta 9 0
9 nirgo 5 5
10 Niro 7 2

לייקים

# שם בפורום הודעה לינק מספר לייקים
1 nirgo ... ליבוביץ יגיע הביתה, יסתכל ב-var ויעניק אדום לדאפפה 3
2 nirgo ... יונים חלאות בקרוב: חולצה 2
3 Niro הם לא רוצים לבדוק בואר אם לואיזן לא עשה פאול כשהיה באומוניה? 2
4 CouchPotato יורם ארבל עם חצי גרון עדיין השדרן הכי טוב בארץ. 2
5 הגלמוד מלוד חייב להגיד שהקטע הזה של להביא זרים שאתה יודע שיהיה שיחוק ואז הם באמת שיחוק זה קונספט מאוד נחמד, אני בעד 2
6 ספרא טבא ... בן 83 כבוד 2
7 Xavi זה משחק שמייקל אולהה מסיים בו עם צמד 2
8 dino לאגור כמה שיותר נקודות עד המלחמה עם איראן 2.0, שאז נשחק בלי זרים 1
9 NARKOTIKA ... בוא, זה קצת היתממות. דאפה המצב היחיד שלא היה נבדל זה הבעיטה אחרי הקב רוחב של פיבן. קרייב אחרי קרן. אנחנו באמת לא מייצרים מספיק מצבים מבניית התקפות. היו בערך 3 כאלה כל המחצית, 2 נכנסו לשער. 1
10 Gania23 לא יודע מה רוצים פה , שלטנו לכל אורך המשחק למעט איזה 10 דקות . דאפה עם 5 החמצות של גול, יכל בקלות להגמר 7 . פלקאו בעל הבית במגרש עם משחק מעולה 1