פעילות באשכול
פעילות באשכול, הגדלה
המשתמשים הפעילים באשכול
| # | שם בפורום | מספר הודעות | לייקים |
|---|---|---|---|
| 1 | Mendelson | 30 | 2 |
| 2 | אנחנו בתהליך | 26 | 1 |
| 3 | אדום | 17 | 1 |
| 4 | ספרא טבא | 16 | 3 |
| 5 | וינסנט | 16 | 1 |
| 6 | Xavi | 13 | 3 |
| 7 | דל פיירו | 9 | 1 |
| 8 | DJSavta | 9 | 0 |
| 9 | nirgo | 5 | 5 |
| 10 | Niro | 7 | 2 |
לייקים
| # | שם בפורום | הודעה | לינק | מספר לייקים |
|---|---|---|---|---|
| 1 | nirgo | ... ליבוביץ יגיע הביתה, יסתכל ב-var ויעניק אדום לדאפפה | 3 | |
| 2 | nirgo | ... יונים חלאות בקרוב: חולצה | 2 | |
| 3 | Niro | הם לא רוצים לבדוק בואר אם לואיזן לא עשה פאול כשהיה באומוניה? | 2 | |
| 4 | CouchPotato | יורם ארבל עם חצי גרון עדיין השדרן הכי טוב בארץ. | 2 | |
| 5 | הגלמוד מלוד | חייב להגיד שהקטע הזה של להביא זרים שאתה יודע שיהיה שיחוק ואז הם באמת שיחוק זה קונספט מאוד נחמד, אני בעד | 2 | |
| 6 | ספרא טבא | ... בן 83 כבוד | 2 | |
| 7 | Xavi | זה משחק שמייקל אולהה מסיים בו עם צמד | 2 | |
| 8 | dino | לאגור כמה שיותר נקודות עד המלחמה עם איראן 2.0, שאז נשחק בלי זרים | 1 | |
| 9 | NARKOTIKA | ... בוא, זה קצת היתממות. דאפה המצב היחיד שלא היה נבדל זה הבעיטה אחרי הקב רוחב של פיבן. קרייב אחרי קרן. אנחנו באמת לא מייצרים מספיק מצבים מבניית התקפות. היו בערך 3 כאלה כל המחצית, 2 נכנסו לשער. | 1 | |
| 10 | Gania23 | לא יודע מה רוצים פה , שלטנו לכל אורך המשחק למעט איזה 10 דקות . דאפה עם 5 החמצות של גול, יכל בקלות להגמר 7 . פלקאו בעל הבית במגרש עם משחק מעולה | 1 |
