סטטיסטיקה


שם האשכול: מרצ׳נדייס

נפתח על ידי ואן גוך ב-28/11/25 בפורום מועצת הפועלים

פעילות באשכול

פעילות באשכול, הגדלה

המשתמשים הפעילים באשכול

# שם בפורום מספר הודעות לייקים
1 iamgabormarton 19 12
2 בונדר 12 4
3 RedDrifter 13 2
4 Red Wolf 2 9
5 Niro 5 4
6 L.S 7 4
7 7even 5 4
8 Red_man 6 0
9 צ'ימבויקה 6 0
10 מושקוביץ 2 4

לייקים

# שם בפורום הודעה לינק מספר לייקים
1 Red Wolf למה מסונדלת? גם ללאן הפועל היו ״מסונדלים״ הכל שאלה של כסף ורצון, ודווקא הם בתור אמריקאים יודעים הכי טוב כמה מרצ׳ זה חשוב ומקור הכנסה וחיבור מטורף לחכות 3 שנים בשביל להתחיל לעשות משהו זה גרוע מאו... 8
2 מושקוביץ אתמול עלו עם כחולה יפה למטרה טובה, למה לא מוכרים בחנות או באתר כמות מוגבלת רק באותו היום אפילו? היה עף לדעתי. משחק קודם קניתי את הוורודה, עולה ליציע מגלה שמשהו בהדבקה של הסמל נפל, יורד לחנות אחרי המ... 4
3 Niro אם הם יתחילו להיות קרובים לאיכות של הסחורה בסל אז הכיס של כולנו בבעיה קשה. 4
4 iamgabormarton אני פשוט רוצה טמפלייט נקי של צבעים בלי כל הטקסטורות המצויירות של הדפסי קישקוש כמו פעם, אפשר אדום עם מדנטים לבנים, אפשר לבן מתחת לידיים או מעל עם קריצה לחולצות של 99 רק שיהיו צבעים נקיים 3
5 7even אין ספק שבכדורסל יש מוצרים מטורפים. לטעמי הרבה יותר מוצלחים מהכדורגל. פומבה נתן שם חתיכת עבודה. 3
6 iamgabormarton לכל מי ששאל החולצה תעלה 15.5$ להדפסה עם מספר מאחור לבחירה הוא עובד על גרסה של שנת 99 למי שמתעניין ראיתי שמשחק השבת הוציא גרסה של החולצה של 1999 אבל אני פחות אוהב שאין תל אביב בלוגו 3
7 iamgabormarton ... אני דווקא פחות אוהב את זה, מבחינתי סט התלבושות צריך להיות אחיד ושהיה באותה שפה עיצובית אחרת זה קרקס תלבושות 2
8 L.S ... אני יודע מעט מאוד, שומרים על זה כמו על האורניום אבל אני יודע שאת הסחורה השנה הפועל בוודאות הזמינה בעצמה, נאמר לי שתהיה תלבושת אחת לפחות שהיא ייחודית המדים החדשים כבר בארץ מלפני יותר מחודש 2
9 סומך הבעיה שלי עם החולצות האלה, גם האיכותיות יותר של 'משחק השבת' היא שהבדים סינטטים ולא נושמים ובימים חמים זה די סבל ללבוש אותן 2
10 בונדר ללמוד מהכדורסל ומ Pumba 2