פעילות באשכול
פעילות באשכול, הגדלה
המשתמשים הפעילים באשכול
| # | שם בפורום | מספר הודעות | לייקים |
|---|---|---|---|
| 1 | מילפורד | 176 | 13 |
| 2 | בני12 | 31 | 9 |
| 3 | its-sick | 20 | 6 |
| 4 | KingAlpaca | 18 | 0 |
| 5 | 7even | 16 | 4 |
| 6 | רדנקו | 15 | 2 |
| 7 | בונדר | 11 | 1 |
| 8 | Niro | 10 | 3 |
| 9 | Brilliant | 9 | 0 |
| 10 | El dudernio | 9 | 1 |
לייקים
| # | שם בפורום | הודעה | לינק | מספר לייקים |
|---|---|---|---|---|
| 1 | בני12 | די ברור שההצבעה שחסרה לך היא לבלייקני. לא יכול להיות שאין לו 100% | 4 | |
| 2 | הוקיץ' | אלייז'ה חזר ישתבח שמו. | 2 | |
| 3 | מילפורד | [לינק] [לינק] קצת עבר לנו מתחת לראדר הדבר הזה... המשמעות, אפשר יהיה לרשום את רנדולף ואדוארדס תוך הקפאת שניים אחרים ובהמשך אפשר יהיה להקפיא/להפשיר את מי שרוצים. בפועל , זה מאפשר לרשום א... | 2 | |
| 4 | Jonatan192 | הטענה שלי לא מתייחסת לזה, בזה אני דווקא מסכים, אני אומר שאם תוסיף את אדוארדס ורנדולף ונתחיל להצביע להם ובסוף הם לא יוכלו להירשם אפילו, זה יעשה בעיות עם הסקר. | 2 | |
| 5 | TaCMaN11 | מיציץ בלייקני בראיינט הייז דיוויס ואוטורו | 2 | |
| 6 | its-sick | לא רואה סיבה לאפס 17 המצביעים לאניס צריכים לעדכן. אם הם לא נכנסים שוב לאשכול אז ממילא לא יצביעו מחדש | 2 | |
| 7 | קובי | במשחק האחרון מוטלי 25 דקות עם 2 ריבאונדים אודיאסי 13.26 דקות (חצי ממוטלי) עם 6 ריבאונדים (פי 3 ממוטלי) לא מצליח להבין איך אתם מעדיפים את מוטלי על אודיאסי | 2 | |
| 8 | מילפורד | מי שלא הצביע למוטלי, רוצה לשקול מחדש את ההצבעה שלו? :whome: | 2 | |
| 9 | Niro | לא יודע מה ראיתם ממוטלי בתקופה האחרונה שהרוב פה רוצה לרשום אותו. הוא צריך תקופה לשבת בחוץ לטעמי. | 2 | |
| 10 | בני12 | אינ חושב שאף פעם בתולדות הסקר הזה לא היה כזה קונצנזוס על חמישיית הזרים | 2 |
