סטטיסטיקה


שם האשכול: חמישיית הזרים הטובה ביותר שאפשר לרשום לליגה

נפתח על ידי מילפורד ב-18/10/25 בפורום משמרות המהפכה של אוסישקין

פעילות באשכול

פעילות באשכול, הגדלה

המשתמשים הפעילים באשכול

# שם בפורום מספר הודעות לייקים
1 מילפורד 176 13
2 בני12 31 9
3 its-sick 20 6
4 KingAlpaca 18 0
5 7even 16 4
6 רדנקו 15 2
7 בונדר 11 1
8 Niro 10 3
9 Brilliant 9 0
10 El dudernio 9 1

לייקים

# שם בפורום הודעה לינק מספר לייקים
1 בני12 די ברור שההצבעה שחסרה לך היא לבלייקני. לא יכול להיות שאין לו 100% 4
2 הוקיץ' אלייז'ה חזר ישתבח שמו. 2
3 מילפורד [לינק] [לינק] קצת עבר לנו מתחת לראדר הדבר הזה... המשמעות, אפשר יהיה לרשום את רנדולף ואדוארדס תוך הקפאת שניים אחרים ובהמשך אפשר יהיה להקפיא/להפשיר את מי שרוצים. בפועל , זה מאפשר לרשום א... 2
4 Jonatan192 הטענה שלי לא מתייחסת לזה, בזה אני דווקא מסכים, אני אומר שאם תוסיף את אדוארדס ורנדולף ונתחיל להצביע להם ובסוף הם לא יוכלו להירשם אפילו, זה יעשה בעיות עם הסקר. 2
5 TaCMaN11 מיציץ בלייקני בראיינט הייז דיוויס ואוטורו 2
6 its-sick לא רואה סיבה לאפס 17 המצביעים לאניס צריכים לעדכן. אם הם לא נכנסים שוב לאשכול אז ממילא לא יצביעו מחדש 2
7 קובי במשחק האחרון מוטלי 25 דקות עם 2 ריבאונדים אודיאסי 13.26 דקות (חצי ממוטלי) עם 6 ריבאונדים (פי 3 ממוטלי) לא מצליח להבין איך אתם מעדיפים את מוטלי על אודיאסי 2
8 מילפורד מי שלא הצביע למוטלי, רוצה לשקול מחדש את ההצבעה שלו? :whome: 2
9 Niro לא יודע מה ראיתם ממוטלי בתקופה האחרונה שהרוב פה רוצה לרשום אותו. הוא צריך תקופה לשבת בחוץ לטעמי. 2
10 בני12 אינ חושב שאף פעם בתולדות הסקר הזה לא היה כזה קונצנזוס על חמישיית הזרים 2