פעילות באשכול
פעילות באשכול, הגדלה
המשתמשים הפעילים באשכול
| # | שם בפורום | מספר הודעות | לייקים |
|---|---|---|---|
| 1 | הוקיץ' | 21 | 2 |
| 2 | Brose | 18 | 1 |
| 3 | purvis short | 15 | 4 |
| 4 | BigBaller | 10 | 1 |
| 5 | Frenzy | 7 | 2 |
| 6 | KingAlpaca | 4 | 3 |
| 7 | רדנקו | 5 | 2 |
| 8 | El dudernio | 4 | 1 |
| 9 | Nati | 3 | 1 |
| 10 | potassium | 2 | 2 |
לייקים
| # | שם בפורום | הודעה | לינק | מספר לייקים |
|---|---|---|---|---|
| 1 | KingAlpaca | משחק שלם שהוא גארבאג טיים | 2 | |
| 2 | potassium | ... הם משלמים בערך 120 מליון דולר שכר שחקנים, לא חושב שאם הם ירצו שהוא ישחק אצלם ה700k ביי אאוט יהווה מכשול. | 2 | |
| 3 | רדנקו | אני באמת קיוויתי שיסתבר אחרת, אבל המאמן הזה הוא פשוט חסר מושג. שום אסטרטגיה בהגנה ואפס הכנה למשחק ולימוד של היריבה מולה אתה משחק. בכל פיק אנד רול עושים חילוף אוטומטי בלי שום קשר לזהות של השומרים ושל ... | 1 | |
| 4 | purvis short | זה שים מוביל את הקבוצה בכל הקטגוריות האלה מראה כמה המועדון הזה עלוב מקצועית. לא כי ים שחקן רע. ים שחקן טוב ומוכשר. אלא כי אין לקבוצה הזו קו אחורי סביר. ים הוא לא ברמה של זר מוביל. וזה שהפקירו את עמדו... | 1 | |
| 5 | Frenzy | יש מאמן לקבוצה? מישהו מהשחקנים מאמין במאמן? | 1 | |
| 6 | רדנקו | ... לא פחות מוכשר מדייויס? אתה באמת חסר מושג. ים מגיע למספרים שלו כי הוא לוקח הכי הרבה זריקות בקבוצה. יותר מכל שחקן אחר. הוא מאבד יותר משלושה כדורים במשחק שזה המון. הוא זורק שלוש-ארבע זריקות יותר מכל י... | 1 | |
| 7 | Frenzy | זה פשוט נורא. אפשר להחליף מאמן באמצע משחק? | 1 | |
| 8 | Nati | מלכלכים עליו כמו שלכלכו על גינת. היום מבינים כמה גינת חסר | 1 | |
| 9 | BigBaller | משהו בניהול המשחק פשוט לא עובד | 1 | |
| 10 | Brose | אני רואה זה שונה ,הוא שחקן שמחפש את המסירה מתי שאפשר. הוא שומר אוף דה בול גרוע זה לא אומר שהוא שם זין יש בו הרבה דברים טובים וחבל לי שאנשים לא רואים את זה. | 1 |
