סטטיסטיקה


שם האשכול: החזרה לדרייב אין

נפתח על ידי porthos ב-24/06/26 בפורום משמרות המהפכה של אוסישקין

פעילות באשכול

פעילות באשכול, הגדלה

המשתמשים הפעילים באשכול

# שם בפורום מספר הודעות לייקים
1 porthos 5 0
2 איש גדול 4 1
3 Rak-Hapoel 4 0
4 Red Wolf 1 3
5 בני12 3 1
6 Red_man 2 0
7 nirgo 1 2
8 רק הפועל 1 2
9 בונדר 2 0
10 shaharot 1 2

לייקים

# שם בפורום הודעה לינק מספר לייקים
1 Red Wolf אני שם בצד את דעתי בנושא כן או לא ומנסה לענות על השאלה אני חושב שזה ייתן מענה על זה שגם הרבה מאוד מהאנשים שמגיעים היום ליד אליהו שונאים את זה זה ייתן מענה למשחקים הקטנים שזה תאכלס רוב העונה בליגה... 3
2 nirgo בליגה הגיעו 2000-2500 איש ליד אליהו והאווירה הייתה נוראית, אותה כמות בדרייב-אין תיתן אווירה ביתית עם עידוד נפלא. 2
3 רק הפועל מהלך עלוב , אשכרה לעבור למקום קטן יותר במקום לגדול ולצמוח אבל בסדר 2
4 shaharot כולי תקווה שהדרייב אין יהיה מלא עונה הבאה ושהאולטרס יתפוצצו סומך עליהם שיהיו יצירתיים וירעילו במכירת מנויים במטרה שלא יקנו 2
5 איש גדול ... לא רשמתי בשום מקום שאני בעד המהלך המהלך הזה לא ישנה כלום מול הקהל אבל בכל מקרה עונה הבאה יהיו פחות מנויים מדרייב אין סולד אווט וברוב המשחקים בליגה יהיו פחות מ-2000 אז נראה לי שעדיף שזה יהיה בדרייב... 1
6 Maor אני הצבעתי בעד הישארות במנורה, אבל חושב שאם התקבלה ההחלטה לחזור לדרייב אין חייב לקיים אותה. זה צעד טוב לקהילה, גם אם האולטראס לא יחזרו. אם שוב נהיה רוב הזמן סולד האוט בדרייב אין והאולטראס עדיין ל... 1
7 בני12 ... זה מזמן חרם עד שעופר יעזוב 1
8 מילפורד לשפר את האוירה במשחקים שמגיעים אליהם בפועל פחות מ3,000 אנשים (שזה רוב המשחקים). לייצר מחדש עניין של ביקוש מול היצע , המצב הנוכחי שהיה קל מידי להשיג כרטיסים ייצר מצב של פחות קהל ממה שיכול להיות כשיש ... 1