פעילות באשכול
פעילות באשכול, הגדלה
המשתמשים הפעילים באשכול
| # | שם בפורום | מספר הודעות | לייקים |
|---|---|---|---|
| 1 | האדס | 9 | 0 |
| 2 | עומר19891 | 1 | 3 |
| 3 | עד המ!!ת הפועל | 3 | 0 |
| 4 | רדפוקס | 3 | 0 |
| 5 | El dudernio | 2 | 1 |
| 6 | כרובית | 2 | 0 |
| 7 | ונרקומן | 2 | 0 |
| 8 | Carajo | 2 | 1 |
| 9 | D red imperia | 2 | 1 |
| 10 | אדום | 1 | 1 |
לייקים
| # | שם בפורום | הודעה | לינק | מספר לייקים |
|---|---|---|---|---|
| 1 | עומר19891 | ... אבוקסיס קיבל את הפועל עם +7 מהקו ופלייאוף תחתון מאוד מאוד סלחן ועדיין ״הצליח״ לרדת מתחת לקו האדום רק היום, אחרי חודשים של התבזות חסרת תקדים, שאני לא זוכר בכמעט 30 שנה שאני עוקב אחרי הקבוצה. אנ... | 3 | |
| 2 | Charmander | ... סילבס היה צריך להתמנות למאמן באידאל כשהודיעו שהליגה חוזרת, לבוא ולהציג את לאמה כמשהו סביר זה גניבת דעת מסריחה | 1 | |
| 3 | דאגלס | Uhta1999 | 1 | |
| 4 | בז'רנו | מינצברג מינצברג מינצנברג מינצנוב מינצברג | 1 | |
| 5 | El dudernio | ... פאסי בשורה התחתונה לא רע.... הוא לא בלם מעל הליגה שמחזיק הגנה אבל בלם סביר. אלטמן שיחק חצי מהדקות של לאיוס ואלן בגלל פציעות והוא מלך השערים שלך, אולי האחרון שיש הצדקה בתלונה כלפיו. אם אתה רוצה... | 1 | |
| 6 | Carajo | לפי סדר: אבוקסיס חן סול מינצברג השחקנים אבי ריקן | 1 | |
| 7 | נגמר הנוער | הכל פה על חן סול וההנהלה: 1. שלושה שחקנים יקרים מאוד בשמאל (אלטמן, צ'יבוטה, לאיוס). 2. פאסי - בלם שירד ליגה בצרפתית שניה. כבר מהוידאו הראשון ראו שמדובר בעגלה. 3. העזיבה של רודריגז ביום האחרון של... | 1 | |
| 8 | SickleCell | אני יכול לכתוב על כל אחד מהשחקנים פחות או יותר. אעשה את זה בסגנון אבי מלר: קנצפולסקי היהיר ששלח אותנו אל ים, לאיוס הדריבליסט ( לאי שם) האנוכי, אלטמן המושיע הפציע, רודריגז העכבר הנוטש, בנימין רן הילד ... | 1 | |
| 9 | D red imperia | החמאס | 1 | |
| 10 | shaolin232 | נכשלנו אך ורק בגלל חן סול, אסביר למה לדעתי הוא הגורם העיקרי לכישלון 1. בחירת שחקנים ישראלים וזרים 2. שחרור שחקנים בינואר ללא חילוף ראוי 3. חיפוש מציאות (בלאומית, אםריקה ליגה 2 צרפת ןכו) סטייל הא... | 1 |
