סטטיסטיקה


שם האשכול: חברות בעמותה

נפתח על ידי Idan7244 ב-04/07/23 בפורום משמרות המהפכה של אוסישקין

פעילות באשכול

פעילות באשכול, הגדלה

המשתמשים הפעילים באשכול

# שם בפורום מספר הודעות לייקים
1 ארז שדה 5 3
2 קפטן ג'ק 3 3
3 Red Wolf 3 2
4 Segev 2 3
5 עמית 3 1
6 Chegi 3 1
7 Idan7244 2 3
8 ארבעת המופלאים 2 1
9 הדגל האדום 2 0
10 אוהד כורסא 2 0

לייקים

# שם בפורום הודעה לינק מספר לייקים
1 טכנית לארז שמישהו ישאל כמה כרטיסים הוצאו בפועל למכירה למשחקי 1 ו2 בדרבי בסדרת הגמר. מעניין. 2
2 Idan7244 שנה ראשונה שחושב לא לחדש. בגדול, חבר עמותה מההתחלה, הוראת קבע(אדום לכל החיים או משהו כזה..) אפילו לא מתקשרים לשאול, האינטראקציה היחידה שאני באמת מרגיש שייך זה שיורד החיוב בבנק. אמיתי. (מייל העדכונים... 2
3 ASAFABADI בתור אחד שעשה פעם ראשונה יום אחרי הפסד האליפות (סטודנט עני בלי שקל על התחת ועכשיו התאפשר) מבחינתי זה נטו לתמוך בקבוצה, תרמתי גם בזמנו ל5 זרים ואם אפשר לעזור אז מבחינתי למה לא. גם אם לא יוצא לי מזה מש... 2
4 M-26-7 איך עד היום חברות בעמותה לא מקנה הנחה בחנות מוצרים 2
5 Red Wolf בתור ״אדום לכל החיים״ לא רואה סיבה להמשיך עם זה אחרי העברת הבעלות 2
6 Segev אמשיך להיות חבר עמותה בגאווה גדולה. זה שמגיע בעל הון לא אומר שאנחנו לא צריכים לתת גם את החלק שלנו ויחד לבנות תקציב גדול וקבוצה מנצחת 2
7 קפטן ג'ק היה אפשר לארגן שחברות בעמותה תתן לחברים קצת ערך מוסף שהוא נחמד ומייצר יותר מעורבות לאורך השנה א. כמה ימים בשנה שאפשר להגיע להצטלם עם השחקנים והקואצ' ולהסתחבק איתם או אפילו להגיע עם הילדים ולקלוע אית... 2
8 Idan7244 פתרון שחשבתי עליו בנוגע למצוקת הכרטיסים, לפתוח את שער 3(במשחקים שניתן) לחברי עמותה בלבד, הכוונה שרק לחברי עמותה תהיה אפשרות לרכוש לשם כרטיס. אשמח אם יש פה מישהו שמוכן לעלות את זה באסיפה הקרובה. 1
9 עמית אבל גם בכל מקרה רוב המשחקים יציע 3 זמין רצח 1
10 ארז שדה ... אולי לגבי נוקאאוט באירופה זה יכול להיות רעיון טוב, במשחקים נגד ירושלים ומכבי בשער 3 כולו יושב קהל חוץ. 1