סטטיסטיקה


שם האשכול: בית הדין של ההתאחדות

נפתח על ידי Red Wolf ב-26/09/21 בפורום מועצת הפועלים

פעילות באשכול

פעילות באשכול, הגדלה

המשתמשים הפעילים באשכול

# שם בפורום מספר הודעות לייקים
1 Mr.china 1 8
2 יהלום14אדום 6 3
3 jonati 2 6
4 בני12 5 2
5 De Niro 3 0
6 dino 3 0
7 D red imperia 3 3
8 Red Wolf 2 2
9 סומך 1 2
10 Nati 2 0

לייקים

# שם בפורום הודעה לינק מספר לייקים
1 Mr.china מה קורה אם מישהו רוצח את אישתו ומודיע שהוא אוהד הפועל או פשוט לובש מכנס אדום, זה גם יכול להעמיד את הקבוצה לדין? 8
2 jonati יקבלו על תנאי כרגיל. הקהל הכי אלים וגזעני בארץ בפור, לא מקבל מהתקשורת רבע מהטיפול שאנחנו מקבלים. אם אוהד הפועל היה דופק קרש לאוהד באר שבע בראש, או אם אוהדי הפועל היו רוגמים אוטובוס אוהדים של קריית שמ... 6
3 נועם שחם אפילו בחלם לא יכלו להמציא רעיון כזה 2
4 יהלום14אדום לא רואה שום הבדל בין זריקת גלילי נייר בתחילת המשחק או לזריקת גלילי נייר בתחילת המחצית השניה. מאוד מסוכן 2
5 סומך לא מבין את ההחלטה הזאת, אם יש קנס זה אומר שהיתה להפועל איזשהי יד בעניין, שהם יכלו למנוע את זה ולא עשו זאת מה הם היו אמורים לעשות לשיטתם של הדיינים? 2
6 D&3 איפה הימים של דרבי פואד שהסבירו לנו שאנחנו בתור הקבוצה הביתית אחראים על הפריצה שלו ושל אוהדי מכבי שהביאו לפיצוץ המשחק 2
7 D red imperia ... אם כדי להיות אוהד של הפועל צריך להיות מטומטם וגם טמבל, מה זה אומר על אוהדי הפועל שנוסעים למשחק חוץ בנוף הגליל? שואל בתור אחד שפקד את איצטדיון גרין גם בשבת האחרונה וגם לפני 16 שנה 1
8 בני12 ... ממתי שעושים את זה כשהמשחק משוחק ועוצרים התקפה באמצע בגלל זה. אף אחד לא נותן עונש כשזורקים גלילי נייר בעליית שחקנים 1
9 modag אני לא מאמין שנקנסנו על זה על מה ולמה.. גם תקפו שחקנים **שלנו**, המטורלל הזה לא מוגדר כאוהד הפועל (נצפה במשחקים של המחלה), גם האחריות אבטחה הייתה על המארחת. הכל רקוב פה 1
10 shaharot זה בגלל שיש לנו הנהלה של סמרטוטים ראיקוביץ דחף אז את אבוקסיס ומכבי הלכה עם זה עד הסוף ובסוף העונש בוטל(קיבל את "העונש" בגביע הטוטו שנה אחרי). אנחנו נמשיך להגיד אמן על העונשים ההזויים שדוחפים לנו(הר... 1